Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Nazwa marki YES zmienia się na NO. To efekt nowej kampanii firmy, która chce walczyć z nierównością i stereotypami wobec kobiet

Katarzyna Dębek
Katarzyna Dębek
Do akcji przyłączyło się wiele znanych kobiet m.in: Aleksandra Kwaśniewska, Karolina Korwin - Piotrowska, Maria Peszek oraz bokserka Sasha Sidorenko.
Do akcji przyłączyło się wiele znanych kobiet m.in: Aleksandra Kwaśniewska, Karolina Korwin - Piotrowska, Maria Peszek oraz bokserka Sasha Sidorenko. Materiał partnera
W marcu firma YES w wybranych sklepach, na stronie internetowej i w social media zmienia nazwę na NO. To akcja, która ma być wyrazem buntu wobec absurdalnych oczekiwań, nierówności i niesprawiedliwości, jakie dotykają kobiety. NO to także brak akceptacji dla agresji, która ma obecnie miejsce na Ukrainie.

Do udziału w kampanii marka YES zaprosiła 10 kobiet, które zgłosiły swoje postulaty, i razem z nimi chce zwrócić uwagę na wiele ważnych problemów, dotykających głównie płci żeńskiej.

Głosem akcji będą m.in.: Maria Peszek, która mówi NO dla presji posiadania dzieci, Aleksandra Kwaśniewska, która sprzeciwia się jednemu wzorcowi kobiecości, Agata Roczniak – niepełnosprawna modelka poruszająca się na wózku inwalidzkim, dla której nie ma ograniczeń, czy Ola Żebrowska, która nie chce być idealna!

– Żyjemy w świecie, w którym my kobiety bardzo często słyszymy, jak mamy się zachowywać i wyglądać, co mamy robić i myśleć, czego nam nie wypada i o co nie powinnyśmy walczyć. W YES nie godzimy się na taką narrację i mówimy głośne NO! Mówimy NIE dla wszystkich absurdów, niesprawiedliwości i stereotypów, które nadal dotykają kobiet – podkreśla Justyna Lach, dyrektor marketingu marki YES. – Do naszej akcji przyłączyło się dziesięć ambasadorek, które zgłosiły nam swoje postulaty – razem z nimi zwracamy uwagę na ważne kobiece problemy.

Centrum Praw Kobiet partnerem akcji

Fundacja Centrum Praw Kobiet to organizacja, której misją jest działanie na rzecz równego statusu kobiet i mężczyzn w życiu publicznym oraz w rodzinie. Zwraca uwagę, że przemoc wobec pań jest poważnym problemem i odbija się na ich psychice oraz ich życiu. Ma to również ogromne znaczenie społeczne, bo często bywa tak, że ofiary są izolowane od osób bliskich, znajomych, nie mogą też rozwijać się zawodowo.

NO dla agresji!

Marka YES w obecnej sytuacji, jaka się dzieje za wschodnią granicą Polski, dołączyła jeszcze jeden postulat: NO dla agresji! Dlatego w ramach wsparcia kobiet na Ukrainie cały dochód ze sprzedaży bransoletek z serii YES for Love pomnożony razy dwa oraz 100 tys. zł przekazuje na rzecz fundacji, która tej pomocy udziela.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Co włożyć, a czego unikać w koszyku wielkanocnym?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Nazwa marki YES zmienia się na NO. To efekt nowej kampanii firmy, która chce walczyć z nierównością i stereotypami wobec kobiet - Strona Kobiet

Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto